mandag 24. september 2012

Skinkepai a`la Bente


Bente er ei driftig trebarnsmor som ikkje bakar reint sjeldan, til tross for ein krevjande jobb ved sida av morsrollen. Går vel ikkje ei veke utan at frysaren får nytt påfyll av nydelege rundstykker og rykande ferske brød. Kjem ein på besøk har ho alltid eit lager med bakevarer :-)

Når eg skulle lage paibotn for fyrste gong var det nettopp denne driftige dama eg ringde. Like etter plinga denne gode paioppskrifta inn på telefonen min.

 


Oppskrift til 1 paibotn:

100 g smør
150 g mjøl
75 g ost
2-3 ss vatn.


Kna alt i hop. Smøret skal ikkje smeltast, men knaast inn i mjølet med resten. Ha i paiform og forsteik på 200 gradar i 10 min.

Pensle med litt olje

 




Fyll

1 finhakka purreløk
1 boks picnicskinke i terningar
200 g ost i terningar
2 kvitlauksbåtar
4 egg
2 dl crème fraiche

Eg hadde tilfeldigvis bacon liggande då paien blei laga. Dette steikte eg og hadde med som fyll. Veeeeeldig godt.












 Bland alt i saman og ha det i den forsteikte paibotnen.









Bland alt i saman og ha det i den forsteikte paibotnen.

Steik ved 175 grader i 40 min.

 


Server med salat og nyt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at nettopp du tok turen innom bloggen vår. Håpar du finn noko godt å lage:) Me blir veldig glad om du legger igjen ein kommentar til oss:)