torsdag 2. august 2012

Ripssyltetøy med bringebær


Barndomsminner kjem fram når eg tenkjer på heimalaga syltetøy. Eg kan godt erindre den sødmefylte lukta av nysylta syltetøy på Noregsglas og saft som blei tappa av store kjelar, som både mamma og bestemødrene mine laga. Dei hadde plukka bøttevis av ulike slag av bær fra hagen; både rips, solbær og stikkelsbær. Då eg var hos mi kjære bestemor her om dagen, var eg heldig og fekk plukka så mykje eg ville av ripsbuskane hennar. Heim tok eg med meg friske bær og bestemors gode syltetøyoppskrift :)


Ingrediensar
1 kg friske bær; eg brukte 700 gr rips og 300 gr bringebær
400 gr sukker
evnt. Certo Syltepulver



Start med å renske bæra. Skyll dei godt og plukk vekk dårlege bær.




 Eg valde ein kombinasjon av 700 gr rips og 300 gr bringebær. Desse bæra i kombinasjon gjev ein veldig god smak. Lag gjerne din eigen versjon. Prøv deg fram; godt smakar det uansett :)



Ha bæra i ein kasserolle og kok i 6 minutter.



 Ta kasserollen av plata og rør inn sukkeret til det er oppløyst. Sukkeret kan varierast etter smak. Dersom du ynskjer eit "stivare" syltetøy kan du tilsette Certo Syltepulver som du finn i vanleg daglegvarebutikk. 



Fyll syltetøyet på reine, varme glas. Fyll dei heilt opp og la avkjøl. Oppbevar syltetøyet mørkt og kjølig.



Smakar fantastisk på brødskjeve, pannekaker eller is! Dersom du har meir bær igjen, kan du fryse dei å bruke dei til ein annan anledning.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at nettopp du tok turen innom bloggen vår. Håpar du finn noko godt å lage:) Me blir veldig glad om du legger igjen ein kommentar til oss:)